AUTOPŘÍSLUŠENSTVÍ
Není-li pro Vás příjemné čekat na doručení balíčku, můžete vyzkoušet službu GLS Parcel Shop.
Váš balíček bude odeslán na vámi zvolené místo, kde si jej ve volném čase vyzvednete.
Montujeme tažná zařízení téměř na všechny typy automobilů. Po vyplnění krátkého formuláře Vám můžeme poslat cenovou nabídku. Více info zde.
U nás si můžete vypůjčit střešní nosiče, nosiče kol na střechu nebo na tažné zařízení a samozřejmě také střešní autoboxy. Více info zde.
V naší nabídce naleznete nosiče kol na střechu či tažné zařízení. Neváhejte nás kontaktovat při potížích s výběrem. Prozkoumat nosiče kol.
V naší kamenné prodejně a půjčovně v Opavě
na adrese Hlavní 64, Opava-Kylešovice.
Otevírací doba: Po - Pá: 9-17 hod.
- Úvod
- Všeobecné podmínky
- Reklamační řád
Vyskytnou-li se po převzetí zboží kupujícím vady zboží v záruční době, kupující je oprávněn uplatnit reklamaci.
Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců.
Spotřebitel při uplatnění záruky má:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
Záruka se nevztahuje na závady způsobené neodborným použitím, mechanickým poškozením a opotřebením, živelnými pohromami nebo jinými vnějšími vlivy nebo byl-li výrobek používán nebo ošetřován v rozporu s návodem na údržbu a použití.
Reklamované zboží musí zákazník dopravit na adresu prodávajícího na vlastní náklady osobně, poštou nebo jinou zásilkovou službou.
V případě, že bude reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu všech nutně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace.
V případě, že hodláte uplatnit reklamaci, pak Vám doporučujeme nejprve volat na 776839986 nebo pište na info@pricniky.cz .
Adresa pro uplatnění reklamace: Radim Kaděrka, Hlavní 212/64, 747 06 Opava - Kylešovice.
O reklamaci prodávající rozhodně ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.